Tisdag

heyheyyy,  har hållt på med modeller idag i skolan. Först imorse hjälptes trion åt att färga lizzys mammas hår, skit snyggte blev det! Sen hade vi lunch & sedan var det barkis tur att bli färgad , medans jossan& lisa färgade henne så tripplade jag håret på mirelle.
Fick veta betygen för färgningen på dockorna som vi gjorde för några veckor sen. VG+ fullpott i allt tydligen utom analysen, & jag kan erkänna att den sög ! Både jag & jossan fick också ett + i städning tydligen hahah, helt underbart.

Förövrigt så somnade jag i soffan runt 20.00 igår hahah, vaknade sen av att martin ringde <3 oh miss hiiiim.
känner verkligen hur TOMT det är när han inte e hemma!

nu ska jag iallafall skriva litegranna på en engelska grej som skulle vart inlämnad för ett tag sen....hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0