Torsdag

igår kom älsklings martin till mig & sov hos migg så jag skulle slippa sova själv.. aw sötaste<3
satt & kollade på tv & åt torttilini i natt  men vi kom upp endå imorse :)

åkte till praktiken men var bara där till 11, sen åkte jag in till stan igen & gjorde balfrisyr på Felicia, har tyvärr ingen bild men det kommer :). senare åkte jag tillbax till kumla , då dök lantisen inom mig upp, eftersom tåget inte går på samma sida jämt från resecentrum så jag hittade knappt till tåget haha,  I

allafall så har jag övningskört idag & sen köpte vi mat från aramis.. blir nog så att jag sover över här i natt, har ju praktik imorgon, sen e de helg wiiih hur skönt som helst !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0