Måndag

TOTALT värdelös dag idag.... känns som om jag skriver de om alla skoldagar, men idag var de verkligen värdelöst.. vi gjrode cirka.... INGENTING, vilket är väldigt jobbigt då man vet hur mycket plugg man har hemma i andra ämnen...men men, vi fick ju sitta ute och njuta av solen större delen av dagen!
Nu väntar jag på att mamma ska komma så ska vi åka och mäta hur mycket dom ska sy in & upp min balklänning , sen ska vi handla mat & åka och fira min storasyster igen
Den här fina tavlan fick jag i försenad födelsedags present av mina fina vänner! En tavla full med fina minnen <3

Kommentarer
Postat av: Joachimtilda

Excellent site!

2011-11-30 @ 11:30:42
URL: http://joachimtilda.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0