Tisdag

HEy!  idag har jag vart i stadsparken med mamma & nora o fikat o lekt, mysit... synd bara att solen inte var framme så mycket på förmiddagen... Sen på kvällen blev det faktiskt handbolls träning efter X antal år, eftersom vi i gamla laget har bestämt oss för att vara med i järnvägen cup i år. Vi var inte så många idag, men fan va kul det var... även om man glömt mycket så finns de endel kvar i en. Jätte skoj att träna tillsammans när man tränat gym själv länge också. Kommer förmodligen ha världens träningsvärk imorgon...
På vägen hem svängde jag förbi pappa & prata lite :)
Nu ska jag kolla lite på Sons of anarchy , min nya favvo serie & sedan sova imorgon kommer två små kusiner hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0