Mitt hår


Tänkte föresten informera om mitt hår, heheh.  Jag var jätte blond väldigt länge & när jag hade den blonda färg jag ville ha på håret så blekte jag bara utväxten väldigt länge , så jag slet inte med blekningpå längderna så dom höll sig ganska fräscha iomed regelbunden klippning oså, sen bestämde jag mig för att bli brunett och sen när jag ångrade mig så började jag bleka slingor och så klart blev håret slitet, men självklart ville jag inte klippa bort allt de slitna för jag ville ju ha långt hår,fast de va ju mest tunt längst ner inte snyggt alls så i slutet av sommaren nu  bestämde jag mig för att klippa av de slitna och låta allt växa ut o bli fräscht, så jag klippte av en liten bit, inte så jätte mycket men bara så de blev jämnt där i topparna och på en gång känndes håret tjockare och fylligare


1. Ganska liten på bilden haha, tror håret bara är solblekt vid detta kort


2. Jätte blond, men ganska bra kvalité på håret trots många blekningar


3. bruna slingor, fortfarande rätt bra kvalité på håret


4. Brunt hår


5. slingor slingor slingor, lite mera slingor = slitet hår


6 .   oktober 2010                        December 2010                             Februari 2011

Jag vet att det inte är värsta svallet men det är ju bra mycket bättre nu än va de var. Jag tycker det är mycket mycket snyggare att klippa av de slitna, för ofta kan de bli att de bara är några stripor som hänger ner längst ner, så jag tyckte det var snyggare att klippa bort de slitna och få de jämn tjockt i topparna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0