yey

har haft en jobbig vecka hitills, började med teori prov inför körkort i måndags ... kuggade med 4 på, fick 48 & man ska ha 52 för att va godkänd.... så jääävla deppig, martin hämta mig när jag va klar & trösta mig med god mat & pussar, de hjälptes lite allafall.... sen på tisdag morgon hade jag uppkörningen... sjukt nervös & trodde aldrig jag skulle klara det men de gjorde jag!!!  har nog seriöst aldrig vart så nervös som de här två dagarna!
har nu bokat in ett nytt prov & hoppas verkligen att jag klarar de...

Efter skolan idag så blev de träääning! börjar komma igång lite granna nu iaf.. känns bra :)
efter träningen drog jag hem o duschade sen mötte jag martin på stan, handlade lite små grejor.
Nu ska vi mysa med film hela kvällen , är ledig imorgon & på fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0