Delprov- check!

Gårdagen var en av de värre dagarna i livet hittills... Dagen började kl 8.00 med permanentrullning, det momentet jag kände mig mest osäker på,... 45 minuter hade vi på oss & jag klarade det!! Efter det hade vi ett teori prov, sen kort fest frisyr, efter det lunch i en timma. Efter lunchen var de dags för damklippning och gråhårs färg, sen klassisk herklippning och till sist skägg & mustcasch klippning!
vi höll på till  ungefär halv 6 & sen fick vi vänta till ungefär 19.00 för att få veta våra betyg... alla va sååå nervösa & jag stog näst sist på listan att få gå in och veta mitt resultat... Men när jag väl kom in fick jag veta att jag var godkänd & även att jag fick MVG i skägg & mustasch klippning, whaaat? haha de va en av de sakerna jag kände mig osäkrast på eftersom det är så ovanligt att folk går till frisören & klipper skägget...så jag har bara gjort de 2 ggr innan de här..
men men nu är det här över & det känns riktigt bra att ha det avklarat.. så mycket jag har oroat mig,övat & pluggat inför de här... nu kan jag äntligen njuta av sista tiden innan studenten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0