Tisdag

Jaha ,studenten var underbar.. morgonen var underbar, alla studenter på hjalmarbergman va underbart, spicegirls vs backstreetboys uppträdanten var underbart, utspringet var underbart, flaket var UNDERBARAST, middagen ,med familjen& släkten var underbar, förfesten var underbar, kvällen & natten var underbar. allt var helt fantastiskt, vill ha studenten en gång till !

För mig började vusxenlivet & arbetslivet ganska snabbt inpå, redan i måndags  började jag jobba. Jag har fått jobb på frisörsalongen på sjukhuset, & där ska jag jobba Måndag,tisdag,onsdag hela sommaren förutom V 28,29 för då har jag semester.. Idag har jag köpt mina första fotriktiga frisörskor, jätte bra om man inte vill förstöra ryggen eller fötterna då man står upp hela dagarna! de skorna jag köpte ska även vara bra för hållningen då de gör så man står "rätt" hela tiden..
haha sååå fula, men såååååååååå sköna & bra för hela kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0