onsdag

huhu, har fullt fullt fullt på jobbet, ska jobba fredag också, som egentligen e min lediga dag bara för jag var fullbokad hela veckan nu. Dock jobbar jag bara till kl 14 på fredag så de gör inget :) desutom är de kul o vara igång.  & så kommer de bli extra skönt med semester sen nästa vecka!
har ju haft några fina dagar nu.. dock jobbar jag ju på dagarna men när de e så fint så orkar man ju utnyttja kvällarna också, så igår va vi några st på satins uteservering på kvällen. super mysigt!  Och idag efter jobbet åkte jag med mamma & Nora till ånnabodasjön, dom badade men inte jag haha...& så har jag hunnit med en promenad med Ninni ikväll också. Skööönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0