Fredag

Skön ledig fredag. Gick upp ganska tidigt iallafall för att hinna med lite samtal om el och såntinför flytten. Sen 11.15 hade jag tid för synundersökning, fick med mig jossan & Lizzy dit sen o hjälpa mig med glasögon. Det blev två par glasögon & såsmåning om linser också, vet inte riktigt hur de där me linserna ska gå då jag har noll tålamod för o pilla me sånt men men..  Två glasögon blev det som sagt, & det gick på 1500:- bara för TVÅ, sjukt bra pris och fina var dom också, kul me två olika så man kan byta lite. Har ju kvar mina gammla också !
 
Efter optikern så hade jag sånglektion och sedan träffa jag Josan,lizzy & Karin o käka lite lunch myyyys... På kvällen blev de lite soffmys med J & L.   & imoooorgon styr kakish parteyyy ! bra helg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0