Torsdag

Idag har vi haft riktigt mysig dag på salongen. Jag hade med mig smörgåstårta och pistagebullar föratt fira mitt gesällbrev när vi alla tre är på salongen !  Efter jobbet kom pappa och mötte upp mig och då blev det kebabsallad o lite kvalitetstid . Imorgon är jag ledig.. det ska bli riktigt skönt, det har vart såå mycket nu inför gesällen och allt.. Så imorgon ska jag chilla på förmiddagen, sen ska jag till lägenheten och kolla hur det går för målaren, jag kan ju inte bo i lägenheten då taket behövdes göras om i vardagsrummet.. Och så kommer en tekniker dit imorgon från telia för o kolla upp va som e felet med mitt internet... sen får vi se vad resten av min helg har att erbjuda :)
 
 
 
Provade nya spolar idag, super fina lockar blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0